REKLAM ALANI

(160x600px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
REKLAM ALANI

(160x600px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.

Siirt Gazetesi

BEDDUA OLARAK TÜRK TELEKOM MEVZUATI YETER

REKLAM ALANI

(728x90px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
BEDDUA OLARAK TÜRK TELEKOM MEVZUATI YETER
6-Ayhan MERGEN
6-Ayhan MERGEN( kanal56@hotmail.comm )
18 views
21 Ocak 2021 - 12:35
REKLAM ALANI

(300x250px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.

Beddua olarak Türk Telekom mevzuatı yeter dedim ve mevzuat kelimesini bilinçli olarak kullandım.. Çünkü, konuyu anlatmadan önce bu kurumun buradaki yetkililerine tam aksi bir teşekkür borçlu olduğumu da belirteyim.. Gerçekten de yaşadığım sorunun çözümü için büyük bir gayret gösterdiler.. Bu nedenle başta il Müdürü Okay Vural ve Naci Kurtuluş ile diğer personele sonsuz teşekkürler.

Bu girişten sonra basit çözümü ise ondan çok daha basit ancak günler boyu zamanımı alan hatta asabımı bozan konuyu anlatayım..Tam da bir sinema filmi gibi bir olay.

Daha önceki dönemlerde İzmir’de bir firmanın sabit telefonu ile ilgili olarak tarafıma birkaç mesaj gelmiş, ancak bunlar çok nadir geldiği için üzerinde durmamıştım.. Yanlışlıkla gelmiştir dedim.. Her şey Kasım ayının son günlerinde başladı.

İzmir’deki bu telefon abonesi olan firma borcunu yatırmamış.. 109 Lira civarında bir borcu bulunuyor..  Bu abonenin iletişim numarasıyım diye Türk Telekom’dan hemen her gün SMS ve sesli mesajlar gelmeye başladı.. Hatta bazı günler arka arkaya hem sesli mesaj hem de SMS geldiği oldu.. En olmadık zamanlarda telefonunuz çalıyor, Türk Telekom’un çağrı merkezindeki bant kaydı başlıyor anlatmaya.. Defalarca dinlediğim bir konu.

25 günlük bir sürede 15 civarında SMS geldi.. Sesli mesajların sayısını bilmiyorum bile.. Ancak bildiğim bir Cuma günü namaz çıkışının ardından 1.5 saatte tam 3 defa arandım.. Evet, bir buçuk saatte tam üç kez.. Aramalar arttıkça asabım bozulmaya başladı ve çözüm arayışı içerisine girdim.

Burada yönetici konumundaki sevgili Naci Kurtuluş’a sorunumu ilettim ve benim bu abone ile ilgili hiçbir bağlantım olmadığını ve tanımadığımı söyledim.. İlgilendi.. Genel Müdürlük yetkilileri ile görüştü.. Çözdük diye yanıt aldı.. Ancak sesli mesajlar ve SMS’ler devam etti.. İl Müdürü Sayın Okay Vural’ı aradım.. Sağ olsun kendisine ilgilendi.. SMS ve sesli mesajlar kesilmedi.. Tekrar Sayın Vural ve Kurtuluş’a sorunun devam ettiğini ilettim.. Yine durum değişmedi.

Nihayet geçen hafta yani  girişimlere başlamamdan yaklaşık bir ay sonra çağrı merkezinden arandım.. Sorunumla ilgilenildiğini ancak  Türk Telekom ofislerine yazılı dilekçe vermem gerektiğini belirttiler.. Kendi personellerinin hatası yüzünden benim cep telefonumun bu numaranın iletişim numarası olarak kaydedildiğini ve bu nedenle benim sürekli rahatsız olarak rahatsız edildiğimi, bu yetmezmiş gibi bir de tekrar neden Telekom’a gitmemin istendiğini bir türlü izah edemedim.

Burası için Telekom Ofisine gitmek kolay bir şey.. Çünkü Siirt bir avuç içi kadar bir yer.. Ya İstanbul Ankara, İzmir gibi bir yerde olsaydım;  Yolu, sıra bekleme, işlemin yapılışı ve dönüş yolu tam bir günümü alacaktı.

Özetle gittim dilekçemi verdim.. İki günden bu yana aranmıyorum.. İnşallah bu kez sorun çözülmüştür.. Basit bir sorun için bu kadar uğraştıran mevzuata bulaşmak beddua olarak yetmez mi?

REKLAM ALANI

(728x90px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
REKLAM ALANI

(336x280px)

Anasayfa Sağ Bloka Esnek veya Sabit ölçülerde SINIRSIZ reklam alanını şablon olarak ekleyebilirsiniz. Şuan örnek olarak sadece 2 reklam kullanıldı.

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.