Üniversitenin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız tarafından 22 Ekim Salı günü Rektörlük A Blok Fuaye Toplantı Salonunda Öğrenci Otomasyon Sistemi hakkında İç Paydaş toplantısı yapıldı. Toplantıda Öğrenci İşleri Daire Başkanı Gülahmet İPEK tarafından Ders kaydı ve Danışman Onay İşlemleri, Not Giriş İşlemleri, Yoklama Girişleri, Yabancı Uyruklu Öğrenci Harç İşlemleri ve Üniversitemizin Ön Lisans ve Lisans Eğitimi-Öğretim Sınav Yönetmeliği ile Öğrenci Otomasyon Sistemi hakkında bilgiler verildi.
Toplantıya Üniversitenin Öğrenci İşleri Daire Başkanı Gülahmet İPEK, üniversitenin akademik birimleri öğrenci işlerinden sorumlu Dekan Yardımcısı / Müdür Yardımcısı ve ilgili akademik birimlerin Fakülte/Yükseokul/Enstitü Sekreteri ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı personeli katıldı.